Långhelg...

Då är det strax dax för en långweekend i Danmark med massor av fin cykling, i eftermiddag åker vi söderut och imorgon väntar en första dag på de fina MTB ledern i Tisvildeleje. Själv får jag väl hålla igen lite under fredagen för dagen efter väntar ju Hansens Gravellöb och då vill jag gärna vara så fräsch som möjligt, inte för att jag förväntar mig att kunna prestera stordåd då jag inte är där för att tävla om placeringar men 140 km grusväg/stigcykling är långt och tufft oavsett vilka målsättningar man har. 

Förhoppningsvis har jag ork kvar i benen för ett par dagars avslutande mountainbike cykling då vi stannar kvar i Tisvildeleje ända tills måndag eftermiddag och då gärna vill summera en riktigt bra träningshelg...

(null)
Tyvärr brukar mobiltäckningen vara katastrofalt dålig i Tisvildeleje så vi går se om jag lyckas uppdatera under helgen eller om det får bli en sammanfattning efteråt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback