One last ride...

Då var det snart dax då, för en sista "one last ride" med min kära mountainbike. Jag hade ju ute alla mina cyklar för försäljning förra helgen och dom blev alla tre sålda i ett nafs, mtb:n med förbehåll att jag skulle använda den en sista gång nu på bockstensturen...

Ny racer och gravel är redan på gång och landar hemma i garaget på måndag förhoppningsvis men mtb är jag helt utan efter helgen, det känns lite konstigt faktsiskt då jag ALLTID haft en mtb sedan de första cyklarna dök upp i Sverige i slutet på 80 talet. Vi får väl se vad som händer framåt vårkanten men just nu är prio att få hem den nya racern eftersom det är den jag tävlar på i Thailand i vinter, därefter kommer gravelbiken som är en riktigt kul cykel och allra sist på prio listan just nu är alltså mtb:n.

Det kommer dock att bli en ny mtb också för det är ju fortfarande kul att köra några race om året även om jag inte använder den lika frekvent som för några år sedan. Vi får se vilken nivå på hojjen det blir, antagligen något lite enklare då det duger bra för det jag ska använda den till. Racern och gravelbiken däremot blir några riktigt fina hojjar som jag hoppas kunna visa upp nästa vecka...

Nu är det frukost och förberedelser inför bockstensturen 50 km tillsammans med min son Charlie och några av hans kompisar som gäller, vi ska köra som ett team och försöka hjälpa varandra fram till en godkänd insats/placering. Racerapport kommer under eftermiddagen...

(null)
Frukost utanför varbergs fästning...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback