Det känns bra det här...

Det känns bra det här, efter några varv på morgondagens tävlingsbana är jag full av självförtroende inför tävlingen. Varvet passar mig perfekt med flera långa snabbåkta partier där jag kan utnyttja mitt "slätdrag" och backarna är inte såpass långa eller branta så att de små lätta klättrarna får någon jättestor fördel gentemot mig, dessutom är det gott om omkörningsmöjligheter och sist men inte minst. Det "sprätte" sådär gott i benen idag som det bara gör när dom vill vara med och fajtas på riktigt och nu hoppas vi bara att samma känsla är kvar när jag vaknar imorgon...

(null)
Det var tur att vi fick "häng" på en pickup med cyklar på flaket för annars hade vi aldrig hittat till tävlingsområdet...

(null)
Jag körde två varv på banan med en väldigt fin känsla i kroppen 💪

(null)
Arrangören var på plats och högg upp färska kokosnötter till oss som provkörde banan...

(null)
Åter på hotellrummet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback