En hyfsad tjuga...

Det blev inga vo2max intervaller idag heller, med en seg känsla i både kropp och ben så får det vänta tills efter helgens race innan jag börjar med den riktiga hårdkörningen. Men för att blåsa ur kroppen åtminstånde något så lade jag in en 20 minuters tröskelintervall under dagens tretimmars runda och med 275 watt i snitt så får jag väl vara hyfsat nöjd ändå trots en inte helt ok känsla...

Dagens pass visar väl också lite på vad jag redan vet, just att jag har en bra grund och kan köra långa distanser samt långa intervaller med hyfsade watt. Det är just det här med att köra över tröskel som för tillfället är min svaghet, normalt sett när jag är i form så klarar jag att gå högt upp i röd zon upp mot tio minuter innan jag får vika ner mig men där är jag inte för tillfället. Men snart så...

(null)
Lekte lite med porträtt läget i mobilkameran imorse innan jag gav mig ut på hojjen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback