Gott nytt år...

Imorse passade jag på att avsluta träningsåret med ett bra pass och med en fin känsla i kroppen även om jag är lite sliten efter några tuffa dagar i sadeln. Det var nog smart att korta ner de avslutande vo2max intervallerna till två minutare för idag orkade jag med alla sex intervaller med jämna watt utan att stumna i benen, ett bra avslut på 2019 med andra ord...

Imorgon vilar jag och sedan väntar ett sista fyradagarsblock med lite hårdare träning innan jag nästa vecka drar ner på träningen för att återhämta mig lite inför khok kloy criterium som går den 12 januari...

(null)
Ett helt OK träningsår för min del...

(null)
Dagens pass...

(null)
Gott nytt år på er alla från ett varmt och svettigt Thailand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback