Lugnare dagar...

Jag känner mig ganska sliten å trött efter helgens race så veckans planerade intervallpass får stå tillbaka lite, igår rullade jag runt en återhämtningsrunda på en timme och idag blev det ett tretimmars distanspass i lagom tempo. Jag kände ju på tävlingen att jag behöver börja med lite VO2max intervaller för att "steppa upp ett snäpp" men samtidigt så vill jag vara fräsch när jag kör dessa intervaller och det är jag inte ännu...

Det blev ju ett hårt pass i söndags och tävlingen nu på söndag lär inte bli lättare, så i sämsta fall får dessa två riktigt hårda "vo2max pass" räcka inom nämnda period. I bästa fall känner jag mig lite piggare å frächare imorgon så att jag vågar slänga in några intervaller på det planerade tretimmars rundan som väntar, vi får helt enkelt se imorgon...

(null)
Just nu försöker jag återhämta mig så bra som möjligt från helgens tävling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback