Årets slutspurt...

Nu är man inne på årets slutspurt, de sista tre träningsdagarna för året och det är hårdkörning, högpuls och flås som gäller. Igår blev det dessutom långt också förutom att vi körde stenhårt i de tre klättringarna som passerades under rundan, både distans och aerob träning alltså...

Idag blev passet kortare, drygt två timmar inklusive en 12 minuters tröskelintervall som uppvärmning och fyra treminutare i aerob zon med trötta ben sedan gårdagen. Imorgon väntar årets sista träningsdag och det blir något liknande dagens pass, jag misstänker att jag kommer vara ännu segare i benen så treminutarna byts ut till tvåminutare istället och kanske orkar jag köra sex stycken istället för fyra som idag. Det är planen iallafall...

(null)
Gårdagens distanspass med hårdkörning uppför, med mina 160 i maxpuls så var jag högt upp och "nosade" i går...

(null)
Igår fick vi också sällskap av sex cyklister uppifrån Kuraburri...

(null)
Hårdkörning uppför...

(null)
Inte lika hög puls idag men så var intervallerna kortare också och pulsen hinner inte riktigt med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback