Tidig morgonrunda...

I vanlig ordning vaknade jag vid sex tiden i morse, efter lite "overnight" gröt till frukost och en kanna kaffe så gav jag mig iväg strax efter halv åtta för att möta upp Flemming och sedan gemensamt cykla den planerade tretimmars rundan i ett jämt och fint distanstempo...

Jag känner mig fortfarande sliten och seg så imorgon blir det en riktig vilodag utan någon som helst ansträngande aktivitet, sedan kör vi österut till Surathani på lördag för att kolla in tävlingsvarvet och förbereda oss inför söndagens XC race. Ja nu har säsongen rullat igång på allvar och redan efter storhelgerna så väntar nästa race den 12:e januari, då blir det premiär på landsvägen med ett criterium nere i Khok kloy, det ser jag verkligen fram emot...

(null)
Det är rent magiskt att cykla in i soluppgången iklädd kort/kort...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback