Tsunami memorial day...

Idag är det 15 år sedan den där fruktansvärda annandagsmorgonen då livet förändrades för så många människor och familjer. Jag är glad att vi inte bodde här då och att jag stack ut på min morgonträning som vanligt för att komma hem några timmar senare och inse att livet aldrig kommer bli sig likt...

Dagens pass blev strax över 2,30 i tid och efter en 12 minuters tröskelintervall som uppvärmning körde jag idag 4x6 minuter 40/20 vo2 Max intervaller. Snitttwatt på både uppvärmning och intervaller blev märkbart högre än igår vilket är glädjande, visserligen inom det planerade spannet men med bättre känsla lyckades jag hålla mig närmare den övre gränsen...

På vägen hem stannade jag till en stund vid minneskyrkogården över de offer som aldrig blev identifierade, den ligger strax utanför vår by inåt land...

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback