Fredagsmorgon...

Tyvärr hann jag inte med mutt visarun igårkväll då immigration kontoret stängde redan kl 17.00, istället tog jag bilen upp till lördagens tävlingsområde för en första lilla inspektion av tävlingsvarvet till fots. Det såg riktigt grymt roligt ut och många timmar har helt klart lagts ner på att få till en tuff men rolig och utslagsgivande bana...

Idag nu tidigt på morgonen har jag varit iväg över sundet till Burma och fått det här med visat fixat så nu lite sen frulle och sedan snabbt upp till tävlingsområdet igen, denna gång för att köra några varv med cykeln. Nervositeten börjar komma smygande och jag är "ivrig som en iller" på att tävlingshelgen ska sätta igång...

(null)
Det såg riktigt Nice ut uppe på tävlingsområdet...

(null)
Hotelldöden uppe i Ranong...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback