Här kommer den väl då...

Ja här kommer den väl då, racerapporten från gårdagens mtb tävling...  kort kan vi väl säga såhär att vinnarkänslan från i lördags då jag provkörde varvet var som bortblåst när det väl gällde och jag gjorde en extremt blek insats på tävlingsdagen...

Jag skulle väl kunna hitta tusen ursäkter om jag ansträngde mig lite men jag orkar inte, jag är grymt besviken över min 4:e plats och då inte främst över placeringen utan att jag tar stryk av tre gubbar som jag mött under tio år här nere och ALDRIG förlorat mot tidigare och detta dessutom bara två veckor före mitt stora mål för sässongen, tour of Phuket...

Ja, det känns förståss inte så bra och det är väl bara att försöka komma igen och hoppas att detta inte avspeglar min egentliga form utan att det mer var ett tillfälligt fritt fall ner i avgrunden...

Förövrigt så var tävlingen ändå kul, ett roligt varv och ett väldigt bra arrangemang ska inte få kasta någon skugga över min egen usla prestation. Här nedan bjuder jag på en lång bildkavalkad från tävlingsdagen, en del bilder har jag själv tagit och en del är "stulna" från nätet...

(null)

(null)

(null)
Chillar i skuggan...

(null)
Henrik Westberg från Sverige å Karlstad skriver in sig...

(null)
Tre starka 50+ åringar...

(null)

(null)
Pokaler till de 7 främsta & prispengar till topp 3...

(null)
Ledaren i elitklassen...

(null)
Tre man tätt bakom jagar hårt...

(null)
Henrik i den tuffaste uppförsbacken...

(null)
En som varit omkull i den lösa sanden...

(null)
Henrik jagar tredjeplatsen...

(null)
Det var tajt ända in över mållinjen, här är det 100 meter kvar men thailändaren stänger effektivt och Henrik får nöja sig med en fin 4:e placering...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Och som avslutning ett gäng bilder på mig själv som alltså också slutade på 4:e plats i racet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback