Nu börjar det kännas...

Nu börjar det kännas i benen att varje träningspass sedan nyår innehållit tröskel/vo2max intervaller, trots lite småsega ben igår fick jag ändå till ett riktigt bra fartpass med 3x7 kilometer fullgaz intervaller även om jag velat ha upp pulsen lite mer tid över tröskel....

Idag körde jag fem stycken fyraminutare men tyvärr inte en enda sekund med puls upp över tröskel, högt i zon fyra tog det stopp i benen men va fasiken, det ska inte vara lätt alla gånger. Då kan man ju bli allt för bortskämd. Imorgon försöker jag igen då jag ska köra 3x10 minuter 90/30 sekundare, få se om pulsen svarar bättre då....

(null)
Dagen började i soluppgången på stranden där vi hela familjen intog vårt morgon the/kaffe...

(null)
Sedan kördes det fyraminutare med min vän dansken Flemming Andersson...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback