Pre raceday...

Allt är PRECIS !!  som vanligt dagen före ett race, är jag på gång att bli sjuk tro ??  visst är jag lite tjock i halsen... och seg i kroppen... och ont i huvet... osv...

Ja jag blir nog lite hypokondrisk när det närmar sig race, jag har kollat vilopulsen varje morgon för att jag känner mig sjuklig men pulsen visar väldigt låga och fina värden så där har jag inget att skylla på, fast egentligen känner jag mig inte sjuk utan mer som hemma om våren när allergierna sätter igång. Men allergiproblem har jag aldrig haft här nere tidigare så njaäää, jag är nog bara nervös igen trots mina 40 år i "branschen". Så är det nog...

I morgonbitti kl 06,00 blir jag upphämtad för transport ner till khok kloy och sedan kör vi järnet, ett 25 km stenhårt mtb xc race i jungelmiljö står på programmet och jag hoppas jag får återkomma med en positiv tävlingsrapport framåt kvällen. Trevlig lördag på er så länge...

(null)
Det blev en kort runda i morse med några smärre justeringar av hojen samt några sprinter för att väcka upp benen inför morgondagen...

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback