Badliv...

Nu är vi framme vid kusten och lever "badliv" ett par dagar, vi hamnade i en liten kustby som jag aldrig hört talas om tidigare och fick en parkering på en privat tomt med dusch & toa samt en liten uteplats för 10 euro dygnet och detta endast 200 meter från stranden...

Idag är det vilodag men imorgon är det dax igen för lite cykling, den lilla vägen längs kusten är grymt spektakulär och det går i stort sett bara upp å ner. Perfekt att köra naturliga intervaller på, sträckan jag ska köra blir inte många mil men det ska bli intressant att se hur många backintervallerna blir. Jag håller mig nog lite lägre (mitt i)  tröskelzon för att orka desto flera intervaller, ja vi får se imorgon hur det går...

(null)
Utsikten från kustvägen...

(null)
Helt ok ställe för 10 euro dygnet...

(null)
Med egen uteplats...

(null)
Och nära till stranden...

(null)
Igår var det full fart på stranden då det ju var Söndag och Spanjorerna själva var lediga, idag är det betydligt lugnare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback