Nio backintervaller...

Dagens morgonrunda på 70 kilometer tog mig tre timmar att avverka, då gick det inte fort mellan backintervallerna som ni förstår. Totalt körde jag hårt i nio backar varav de tre längsta i wattzon fyra, de resterande lite kortare backarna kördes i zon fem till sju. En blandad kompott alltså av hårt arbete varvat med återhämtning...

Jag startade passet utan frukost och först efter två timmar klämde jag i mig en energibar, det känns bra att vara tillbaka i rutinen att träna tidigt på morgonen innan frukost. Jag känner mig lätt i kroppen och stark i benen precis på samma sätt som i Thailand, det är så här man ska ha det jämt...

Jag har förstått att kylan är tillbaka i Sverige och jag inser här på plats att alternativet att bo i Sverige ens om somrarna inte är aktuellt i framtiden. Det är dax att börja planera för ett annat sorts liv...

(null)
Dagens 70 km var några av de vackraste jag någonsin cyklat...

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback