Hoppsan...

Fick till ett riktigt bra pass idag då jag körde tröskelintervaller på mitt 5 km långa grusvägsvarv "knallestensvarvet", jag har gjort ett stavasegment på varvet för att kunna jämföra mina tider och idag körde jag alltså tre varv (intervaller) och satte de tre bästa tiderna jag någonsin gjort på varvet och då gick jag ändå inte på max någon av gångerna, kul att kroppen börjar svara igen efter vårens sedvanliga luftrörsproblem...

Inte nog med detta, nu när jag kört med wattpedaler ett tag (även på gravelbiken) så fick jag idag mitt första vo2max värde noterat och det såg ju ganska bra ut det också så en riktigt bra start på denna vecka får jag nog säga...


(null)
De tre bästa tiderna någonsin av mig på en å samma dag...

(null)
Aktuellt Vo2max...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback