Maddes deal...

Madde har gjort en deal med sig själv om att hon ska cykla 100 mil under resans gång, fram tills idag är hon uppe i strax över 20 mil så hon håller snittet riktigt bra. Kul för mig också att få sällskap på morgonrundorna, vi kör först en sväng ihop och sedan drar jag till ett berg eller någon annan lämplig plats och kör på lite hårdare. En riktigt bra kombo som passar oss båda.

Idag stack vi iväg redan vid 07.00 för att slippa den värsta hettan, vi cyklade ca 6 mil ihop innan våra vägar skildes och jag "trösklade" mig upp för ett litet berg. Nu efteråt sitter vi i skuggan och flämtar för när det är över 40 grader så solar inte ens Madde...

(null)
Strongt gjort att bestämma sig för att cykla 100 mil på sex veckor när man inte cyklat en meter i år 👍

(null)
Ja här sitter jag å svettas & pustar, men tro för allt i världen inte att jag klagar, NEVER in my life att jag skulle gnälla över lite värmebölja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback