Pre raceday...

Efter en övernattning på vägen "mitt ute i ingenstans" så är vi nu framme i Bengtsfors och laddar inför morgondagens gravelrace, mycket mat och mycket vätska lär behövas för att orka med alla timmar i sadeln. Jag hoppas också att de flesta tar sig tid att stanna vid depåerna imorgon för själv har jag ingen egen service utmed banan och det är aldrig kul att behöva stanna för vätskepåfyllnad när alla andra bara kör vidare...

Naturen och landskapet är grymt vackert häromkring så hela äventyret på 140 km grusväg och strax över 2000 höjdmeter lär bli en häftig upplevelse, jag hoppas jag har energi över till en liten Racerapport i morgon eftermiddag. Nu önskar jag mig själv lycka till så hörs vi igen...

(null)
Gårdagens camp "mitt ute i ingenstans" vid en sjö...

(null)
Sommarens första dopp...

(null)
En lite grusplan vid en sjö är allt som behövs...

(null)
Dax för frukost i morse...

(null)
Nu framme i Bengtsfors och en liten lätt rull på cykeln för att mjuka upp benen lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback