Svettigt värre...

Idag cyklade jag själv då Madde tog sig en välförtjänt vilodag från cyklingen (hon gick 7 km istället), jag tog sikte mot ett berg ca 20 km härifrån och som jag har sett på kartan ser ut att ha en riktigt snirklig och fin klättring nästan ända upp på toppen innan det vänder tillbaka ner i dalen igen...

Det fullkomligt kryllar av vägar här och många finns inte ens med på kartan, ja så finns det också dom som finns på kartan men inte i verkligheten så det är inte helt lätt att hitta runt här som ni förstår. Jag irrade runt ett bra tag innan jag kom upp mot höjderna och när jag väl hittade rätt väg så var jag nästan redan uppe på toppen. Nu gjorde ju inte det någonting då den vägen jag kom upp på inte gick av för hackor precis, hur fint som helst...

Imorgon cyklar vi från Byn Banyoles där vi nu bor och ner till Girona för en frukost på La Fabrica, det blir väl ca 60-70 km t.o.r och sedan på eftermiddagen förflyttar vi oss ned för några dagar vid kusten och havet ...

(null)
Små vägar som inte finns på någon karta...

(null)
Väl hemma efter morgonens runda så är det skuggläge som gäller, det är svettigt värre här i Spanien för tillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback