Cykelglädje.,,

I går upplevdes cykelglädje på allra högsta nivå då jag var nere i Hindås och körde Abloc gravelchallenge, vi var ett 50 tal cyklister som samlades för en gemensam och trivsam dag ute i sjuhäradsskogarna. Ett bra arrangemang med massor av gofika, några för mig helt nya grusvägar, extremt branta klättringar där många av deltagarna helt enkelt fick gå uppför, gött snack efteråt och goda minnen att ta med sig hem...

Nedan några foton från dagen tagna av @thebikepack (kolla in instakontot)

(null)
Genomgång inför dagens bravader...

(null)
På väg mot första fikastoppet...

(null)
Dom fransktalande Belgarna i kortbyxor var nog glada för den värmande brasan...

(null)
På väg uppför ett av "tävlings"segmenten...

(null)
Enda bilden tagen av mig å min selfiestick...

(null)
Så här lycklig blir man av en cykeltur i gott sällskap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback