Slutspurten...

Nu är jag verkligen inne på slutspurten av min period här nere, dagens 104 kilometer i goda vänners sällskap blev det allra sista cykelpasset. Det blev totalt 15 timmar denna vecka utan att jag behövt anstränga mig allt för mycket, man vill ju inte vara sliten och riskera att bli sjuk under hemresan. Nu är hojjen nedpackad och det mesta med huset är också fixat, det blir en hyfsat soft dag imorgon med sol & bad för omväxlings skull. Jag får väl anstränga mig lite och ta mig de 700 metrarna ner till havet för ett sista dopp och lunch på strandrestaurangen, sedan kan jag lämna med gott samvete...

(null)
Vi blev ett gött gäng idag. Jag, Bernhard Österikaren, Flemming från Danmark, Knut från Norge och vår lokala vän Yan...

(null)
Här har vi stannat till vid Kapong policebox där cykelkompis Noi jobbar så att jag kunde säga hejdå för denna gång...

(null)
Här fick jag snakke lit norsk med min landsman Knut Aanonsen som är här på semester och självklart har cykeln med sig...

(null)
Jag har hunnit packa det mesta, bla en cykel in i väskan och en annan hoj in i vardagsrummet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback