Impulsivt...

Högst oplanerat har jag plötsligt bestämt mig för att tävla imorgon, Billingeracet får helt enkelt bli veckans distanspass och nu när vädret verkar vända till det bättre så åker jag dit ikväll och efteranmäler mig på plats. Jag har längtat efter att få sätta på mig nummerlappen igen och även om jag inte på något sätt är tränad för att prestera så ser jag fram emot morgondagen, Billingeracet är en riktigt fin tävling och det sporrar alltid lite extra att få "träna" så tävlingslikt som möjligt ihop med en massa andra cyklister...

(null)
Idag fick jag upp ett minne på Facebook från just Billingeracet för fem år sedan, då såg det ut så här på prispallen i H-50. Det lär inte upprepas imorgon men lika kul som då det ska jag iallafall ha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback