Dag fem...

Idag är det dag fem på plats här nere och den fjärde dagen i följd i cykelsadeln, idag fick vi (jag, Flemming och Bernhard) sällskap av Carl Jarnhagen och Erik Bergström Frisk som båda anlände i går förmiddag. Det blev en sväng på strax under nio mil och med ett snitt på strax över 31, det går helt klart lite snabbare när ungtupparna är med...

För mig blev det alltså fjärde träningsdagen i följd och med tanke på värmen och tidsomställningen så har det blivit fyra riktigt bra pass, alla passen är genomförda utan frukost med bara svart kaffe som start på dagen och från de 75 kilo som jag vägde i lördags när jag anlände så är jag nu nere på 72,5 kilo. Matchvikten närmar sig vilket känns bra, nu väntar en vilodag imorgon med massage och återhämtning vilket ska bli skönt. Jag har ju inte kört någon vettig distansträning att tala om på ett bra tag innan jag kom hit och det börjar kännas i kroppen nu efter de fyra första dagarna...

(null)
Från dagens runda...

(null)
Jag låg nog lite väl mycket framme i spets idag för jag var rejält sliten när vi kom hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback