Första passet...

Första passet blev hyfsade 67,5 km med 30 snitt vilket väl får anses helt ok såhär dagen efter ankomst med jetlaggad kropp, en bit över 30 grader i skuggan och dessutom utan frukost...

Det kändes betydligt bättre än väntat så det bådar ju gott inför veckan som kommer, det brukar normalt sett ta närmare en vecka för pulsen att gå ner till normala värden i förhållande till ansträngningen och det är för att kroppen behöver anpassa sig till värmen helt enkelt. Efter en vecka varken dricker jag eller svettas så mycket som under de första dagarna...

Igår fick jag igång motorcykeln och idag efter att jag laddat upp startbatteriet i vespan så startade den också. Trädgårdsmöblerna är ute och solstolarna på plats, ja det går framåt helt enkelt och nu är det bara lite trädgårdsbelysning som ska kopplas ihop sedan är allt klart...
(null)
Vi var ett större gäng än såhär imorse när vi gav oss iväg men kameran strejkade först så det blev bara en bild på mig själv när jag strax var hemma igen...

(null)
AfterBike med stil...
I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback