Fredagsfys...

Fredagens fyspass blev 120 km långt och i 35 graders värme, iallafall de sista två timmarna men det var faktiskt väldigt varm redan i morse när vi gav oss iväg vilket är ovanligt. Jag, Flemming och Erik höll ett jämnt och fint tempo och rullade runt på strax över 31 km/h i snitt, det börjar släppa nu det kände jag idag och det ska det ju göra också enligt mina egna beräkningar/erfarenheter. I morgon har jag varit här en vecka och det är vad det brukar ta för kroppen att aklimatisera sig...

Imorgon väntar veckans sista distanspass och kör jag dom planerade tre timmarna som tänkt så innebär det 17,45 timmar som en första "mjukstarts" vecka. En helt ok inledning på denna Thaisäsong tycker jag... På söndag blir vilodag igen och då ska det bli en efterlängtad sovmorgon och frukost i salan med min Madde som dyker upp här redan i morgon strax efter lunchtid... 

(null)
Jag och Erik...

(null)
Erik och Flemming...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback