God natt...

Nu har jag varit vaken i 31 timmar och ändå känner jag mig oförskämt pigg, det är nog miljön och värmen som gör att jag känner mig piggare än vad jag egentligen borde vara. Hoppas bara jag somnar nu för här är klockan "bara" nio på kvällen och jag behöver nog några timmars bra sömn om jag ska klara av morgondagens söndagsrunda ihop med alla mina cykelkompisar härnere...

Jag har fått gjort en hel del nytta här i huset under eftermiddagen och cykeln är monterad och redo för lite solskenscykling imorgon. Jag hann också ner på stranden för att fira min födelsedag i all ensamhet med min favoriträtt penang moo och en singh lek vilket är en liten singha öl på thailändska...

I morgon börjar återtåget till en bra tävlingsform med endast kaffe som uppladdning och sedan några timmar i cykelsadeln. Dagens vikt visade 75 kilo och det är fem kilo för mycket om jag ska kunna hävda mig på bästa sätt, vi får väl se hur länge det dröjer innan jag är där jag vill vara viktmässigt men en sak är då helt säker. Det är inte bara träning som gäller utan en rejäl uppskärpning vad gäller kosten står också på schemat...

(null)
Cykeln blev klar helt enligt plan...

(null)
Och jag fick mig också en fin födelsedagsmiddag på stranden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback