Lite svajigt...

Det är lite svajig känsla i kroppen för tillfället, i förrgår fick jag avbryta mitt i den andra av två 20 minutaren på monarken nere i garaget. Krafterna bara försvann i benen trots inte allt för hög ansträngning/puls, nåväl, jag fick ju iallafall totalt 30 minuter i rätt zon och man kan ju inte vara på topp jämt. I går var jag med på klubbens första kvällsträning borta i ryahallen där vi körde 10 minutare, sex stycken stod på programmet för oss äldre men även igår fick jag ge mig i förtid, efter fyra intervaller sade benen ifrån och dom fyra jag körde låg jag inte riktigt såpass högt i watt som normalt. Visserligen i rätt zon men ändå lägre än normalt på 10 minutare. 

Idag vilar jag benen och kör lite core/styrka för överkroppen så får vi se hur benen känns imorgon då det är dax för intervaller igen...

(null)
Från gårdagens inomhusträning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback