Ännu lite hårdare...

I dag kördes ett kortare pass på testcykeln nere i garaget, jag frestade på ännu lite hårdare än i går och fick ett bra besked på att systemet fungerar och att jag är frisk igen. Totalt 45 minuter varav 2x10 minuter på tröskel där jag varvade varannan minut med 80 resp 95 kadens...
 
Nu ser jag fram emot lördagens Abloc gravelchallenge i Ulricehamn, det var ett tag sedan jag körde upp mot 100 km grusväg så det kommer nog kännas i kroppen efteråt. Men det gör inget, det är bara så jäkla skönt att va på gång igen...
 
(null)
Nu är jag glad igen, frisk å kry med ett gravelrace som väntar på lördag och bara 28 dagar kvar till Thailand...
 
sedan fortsätter vi på den inslagna linjen med det fjärde avsnittet från Rapha films, EF Education pro cycling team och deras alternativa kalender. Denna gång är det three peaks cyclocross som står på programmet, den 57:e upplagan av ett väldigt anorlunda cyclocross race...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback