Ett steg närmare...

I förmiddags var jag nere på det Thailändska konsulatet i Göteborg och hämtade mitt visa så nu är jag ännu ett litet steg närmare avfärd, det är bara tre veckor kvar och jag hoppas det går fort för jag är inne i en liten mental svacka för tillfället och vill bara härifrån snarast möjligt...

Det är inte det att jag inte vill eller har motivationen att träna på bra in i det sista, det är snarare så att jag klarar helt enkelt inte höstklimatet längre. Jag känner mig stel och stum i varenda muskel i kroppen så fort temperaturen kryper neråt tio sträcket och det är svårt att få nåt vettigt ut av träningen hur jag än försöker, sedan förkylningen släppte strax innan helgen så har jag visserligen fått till hyfsat med timmar på cykeln men det stannar vid just det. Timmar i sadeln men ingen struktur...

Jag är dock inte så stressad över detta utan jag får väl bara försöka hålla i just kontinuiteten på cyklingen fram tills jag åker, väl på plats vet jag ju att allt kommer kännas så mycket bättre och det första racet är ju först tre veckor efter att jag anländer och dessutom inget högt prioriterat race, så det blir nog bra det här bara jag kommer ner och får lite värme...

(null)
Ett efterlängtat besök i förmiddags...

(null)

(null)

(null)

(null)
Några bilder från veckans aktiviteter, dels från mina grusvägsrundor och dels från en pepparkaksfika med sonsonen Casper. Nu är det vilodag idag och sedan hoppas jag på några timmars Gravel imorgon  innan vi tar helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback