För kallt...

Det var för kallt (för mig) imorse för att ge mig ut och cykla den planerade grusrundan, istället blev det en långpromenad med dotterns hund och en rygga med fika för att få dagens dos av frisk luft. Träningen får ske i eftermiddag nere i garaget där det är lättare att få upp värmen för en frusen gubbe...

(null)

(null)
Det kanske är fel att säga långpromenad men vi fick en timmes frisk luft iallafall...

(null)
Jag får väl bjuda på en varm bild också, det är en av byborna nere i Thailand som skickade en bild idag från vårt hus, han hjälper mig att högtryckstvätta terassen runt poolen så att jag slipper ta tag i det när jag kommer ner om ett par veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback