På låtsas...

Kan jag inte vara där jag vill vara på riktigt så får jag väl låtsas att jag är där, jag har ju en del filmer jag spelat in på några av mina träningsrundor nere i Thailand och ibland sätter jag mig och kör mina intervaller på monarken med datorn framför och drömmer mig bort till behagligare temperaturer...
 
 
Det kanske inte är den bästa kvaliten och inget ljud fick jag till men det funkar ändå, sätt på egen musik i hörlurarna och häng på mig på mina 4x10 minuters tröskelintervaller. eller improvisera lite som jag gjorde idag, först 2 x 10 minuter tröskel och sedan 10 minuter 30/30 sekunder vo2max. med uppvärmning och nedrullning så blir det ett fint 60 minuters pass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback