Retningar i halsen...

Jag är lite smått irriterad i halsen så den planerade vilodagen i fredags fick sällskap av ännu en vilodag idag, jag har en återhämtningsvecka som egentligen börjar först på måndag men det är väl inte hela världen om jag får ta det lite lugnt några dagar tidigare än planerat...

Blir det inte värre så hoppas jag kunna köra ett lättare återhämtningspass imorgon, eller aktiv vila kanske är mer rätt uttryckt och så ser sedan också hela kommande veckan i huvudsak ut.  Ett par dagar kommer innehålla endast några få korta tröskelintervaller för att hålla uppe formen men samtidigt utan att bli sliten. Sedan om en vecka, alltså nästa söndag väntar Rya Åsar MTB challenge. Ett 32 km långt nytt arrangemang som går i samband med lördagens Rya Åsar TrailRun, det är i cykelsammanhang välkända Abloc som står för arrangemangen båda dagarna...

På tal om Abloc så skall jag även vara med på deras gravelchallenge i Ulricehamn den 19:e oktober så två pulshöjande helger nu i oktober känns riktigt bra som en del i uppladdningen inför Thaisäsongen...

(null)
Istället för träning idag så blev det en heldag på Universeum i Göteborg med Madde och sonsonen...

(null)
Det var riktigt spännande med alla stora fiskarna...

(null)
Glada miner i bilen på väg till Göteborg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback