Ett minne på Facebook...

I morse fick jag upp ett sånt där fotominne på Facebook ni vet som dyker upp emellanåt, för tio år sedan löd rubriken och så var det en bild på hur vårt hus i Thailand såg ut för just tio år sedan när byggnationen pågick för fullt. Ja tio år sedan är det alleredan och om två månader åker jag ner igen för att fly undan ännu en vinter, 15:e november till 31:a mars blir det denna gång och jag längtar nåt så fruktansvärt...

På dagens morgonrunda frös jag för första gången i höst både om händer och fötter och knälederna kändes sega som sirap, jag är helt enkelt inte gjord för att bo där temperaturen kryper under 20 (plus) strecket. Annars gick träningen riktigt bra, jag hade ju en svacka i lördags men efter gårdagens vilodag så svarade benen fint igen trots lite kylig morgonluft...

Jag körde 60 kilometer innan frukost (fastande) varav 3x15 minuter i tröskelzon med en bra känsla och jag kommer lägga in lite fler fastedagar framöver för att försöka öka på fettförbränningen och gå ner några kilo. Jag fick nästan en chock häromdagen då jag ställde mig på vågen för första gången sedan jag kom hem från Thailand i våras och såg att jag gått upp fem kilo över sommaren, det blir till att skärpa upp sig lite framöver om jag ska komma i någon tävlingsform i vinter...

(null)
Så såg det ut för exakt tio år sedan (jämfört med bilden över bloggen) som togs några år senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback