Helgen är över...

Helgen är över och en riktigt trevlig helg dessutom, lördagen började med ett bra avslut på träningsveckan där jag fick till ett riktigt fint tröskelpass på monarken och sedan på eftermiddagen väntade det årliga badtunne badet med "Börje bus" och några gubbar till. På söndagen blev det soffan och cykel VM större delen av dagen och sedan en stor söndagsmiddag här hemma med hela familjen, trevligt värre...

I morse startade jag upp denna träningsvecka med en timmes lugn grusvägscykling på fastande mage som uppvärmning innan veckans första core/styrkepass genomfördes. Jag hoppas de kommande sex träningsveckorna går fort nu för jag längtar till mitt "homeawayfromhome" och mina thailändska cykelkompisar något så fruktansvärt...

Jag har börjat försöka få grepp om hur säsongen i Thailand kommer se ut i vinter men i vanlig ordning är det extremt svårt att få fram någon information om vilka tävlingar som kommer att arrangeras, allt verkar bli officiellt i allra sista stund precis som alla föregående år. Ett race fick jag iallafall bekräftat på mailen i morse och det är den tävligen jag ser mest fram emot där nere, det är tour of Phuket som kommer gå av stapeln 6-7-8 mars 2020...

(null)
The one and only "Börje bus"...

(null)
Börje & David kyler ner sig lite...

(null)

(null)
Söndagsmiddag a la italienskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback