Morgongympa...

Då vart träningsveckan igång på allvar, igår blev det en timmes cykling varav 15 minuters hård "uppvärmning" i tröskelzon följt av 6x90 sekunder vo2max. Skön känsla i kroppen och skönt att vara igång igen...

Idag blir det ett dubbelpass och morgonen började innan frukost med ett styrke/core pass ute på verandan, eftermiddagen bjuder senare på en grusvägsrunda inkusive 3x8 minuter tröskelintervaller...

(null)
Tanken var ju att jag skulle börja på gym denna veckan, främst för att få tillgång till tyngre vikter för mina knäböj, men då det är mycket jobb denna vecka så blir det mer tidseffektivt att köra innan jobbet här hemma ute på verandan istället och såpass stark är jag inte ännu så mina egna vikter räcker nog till denna veckan med... 

(null)
Jag hann t.o.m hänga lite med dotterns hund Jerry som är här på besök ett tag innan jag stack till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback