På väg hem...

Sitter i bilen på väg hem från en fin helg hos dottern uppe i Stockholm och funderar på om jag skall planera om veckans träning en aning, det verkar ju som att det fina vädret ska hålla i sig och jag är lite sugen på att slänga in en oplanerad distansvecka i schemat. Mitt nya träningsupplägg innehåller ju inte direkt många rena distanspass men med en ny racer i garaget och en prognos som lovar sol och behagliga temperaturer så känner jag att det kan vara läge att vara lite flexibel...

Att få cykla några lugna och fina distansrundor kanske inte gör mig bättre eller starkare formmässigt men det kan nog bara bra för själen och psyket att ta vara på de sista fina sensommardagarna och få njutcykla lite. Det är ju trots allt gott om tid (åtta veckor) kvar innan jag flyger till Thailand och vill vara i bra tävlingsform så det ska jag nog hinna bli även om jag lägger om planeringen lite...

(null)
Gårdagen bjöd på rena medelhavsvärmen...

(null)
Det har varit en trevlig weekend i Stockholm som avslutades med lite secondhand shopping innan hemresan mot Borås tog vid...

(null)

Med en sådanahär väderprognos för veckan som kommer så får det får nog bli några distansmil ute på racern istället för intervaller i garaget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback