Weekend vibes...

Det blev ett bra avslut på träningsveckan imorse då jag körde lite tröskelintervaller på monarken, 2x15 minuter 90/30 @threshold. Threshold microburst intervalls som det så fint heter på engelska, jag försökte även avsluta med en sprint upp över 1000watt men då jag har en monark med pendel så tog det för lång tid att vrida upp motståndet tillräckligt. Samtidigt var jag väl lite för trött i benen också efter intervallerna, men nästa gång då jäklar...
(null)

Nu sitter vi i bilen på väg upp till Stockholm för en trevlig weekend i storstaden, det blir först ett restaurangbesök ikväll med dottern och Dan. I morgon väntar ett besök på Rosendals trädgårdar och på söndag innan vi kör hemåt så skall vi upp på söder och kolla in jeansmarknaden (sunday denim flea market) @secondsunrise...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback