Blandad kompott...

Cyklingen just nu består av en liten blandad mix av olika aktiviteter, som avslutning på förra veckans träning i söndags så körde jag och sonen Charlie först ett fint mtb pass på lite nyupptäckta stigar och direkt på det så avslutade jag med en timmes zwiftande hemma i garaget. Jakten på att köra igenom så många banor som möjligt innan hösten har börjat...

I går var det då dax för veckans första zwiftrace då swe mountainbike challenge 2 stod på programmet, 38 km grusvägsrally i fantasivärlden wathopia var vad som gällde och det blev mitt bästa race hittills efter några veckors försök att hitta den rätta känslan med det här med virtuell cykling. Nu börjar jag få in feelingen med det hela och vore det inte för att jag hängde av mig själv med min hårdkörning i backen ute på det sista varvet så hade jag varit med och spurtat om en 5:e plats i B klassen, nu blev det istället en beskedlig 8:e plats men med smak på betydligt mer. Nästa gång då jäklar...

(null)

(null)
Jag å Charlie på väg hem från skogen i söndags...

(null)
Så här ser jag (min avatar) ut för tillfället på zwift...

(null)
Fast igår var det grusväg och mtb som gällde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback