Kvällsrace...

En kall "nordan" är inte min grej så det fick bli ett zwift race nere i garaget istället för att ge mig ut och frysa. Swe mtb challenge stod på programmet och det blev en svettig timme vill jag lova, trots öppen garagedörr och stor golvfläkt...

Jag måste säga att jag är över förväntan nöjd med mitt inköp av en wahoo kickr smarttrainer, det har plötsligt blivit riktigt kul att köra inomhus och de hårda passen blir betydligt lättare att uthärda än tidigare. Visst längtar jag fortfarande ut till varma sommarträningar men nu deppar jag inte ihop längre när jag inte klarar av att köra hårda/effektiva utomhuspass på grund av att mina luftrör inte pallar kall och torr luft. Snarare tvärt om, jag ser zwift som ett klockrent komplement till min träning...

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback