Måndagsmorgon...

Hej på er därute, här sitter jag ute i solhörnan med mitt morgonkaffe och summerar förra veckans träning. Det blev ett pass igår också vilket innebar att "varannandagprincipen" höll i sig veckan ut, tanken var igår att jag skulle cykla 4-5 timmar distans med de starka gubbarna i Ck olympic men motivationsbrist, en något kylslagen morgon och inslaget av ett antal 10 kilometer långa lagtempointervaller i full fart gjorde att jag vek av så fort tillfälle gavs. Det blev i slutändan "bara" 70 kilometer för mig vilket var mer än nog kändes det som, det är ju trots allt närmare tre veckor sedan jag senast satt på racern och cyklade utomhus så en lite mjukare start borde jag nog ha planerat...

(null)
Gott med morgonkaffet i sin rätta miljö...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback