Ut med gammalt & in med lite nytt...

Det gäller att vara lite flexibel och att snabbt ställa om verksamheten om man har möjlighet i dessa tider av ovisshet om vad framtiden bär med sig, detta gäller såväl näringslivet som en gammal gubbcyklist som mig. Innecykling har för mig alltid varit en sista utväg att ta till när vädret är för dåligt för en bortskämd solskenscyklist som mig själv (som ju bor på varmare breddgrader under vintern) men som verkligheten i världen ser ut just nu så har jag med stor nyfikenhet börjat snegla lite på det här med zwift...

Det är nog högst troligt att vill man "tävla" överhuvudtaget i sommar, åtminstånde under den första halvan av sässongen så är det nog zwift som gäller.  Så därför, ut med lite gammalt och in med lite nytt och förutom möjligheten att få köra lite virtuella tävlingar så ger det mig en liten extra motivationsboost som jag känner är väldigt välbehövlig...

(null)
Ut med Monarken...

(null)
In med lite modernare utrustning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback