Varannan dag...

Denna vecka skulle jag ju försöka komma igång igen lite mer seriöst efter en första vilovecka här på hemmaplan, det har blivit en försiktig start med varannandag träning à la kort å halvhårt. Måndag, onsdag och idag har jag kört korta halvtimmespass nere i garaget innehållande ett gäng ännu kortare tröskelintervaller. Som vanligt har jag svårt med motivationen när det är kallt ute och extra mycket nu då det dessutom inte finns några konkreta mål att se fram emot den närmaste tiden...

Den återkommande Danmarksresan till Tisvildeleje över påsken är av förklarliga skäl inställd men glädjande nog verkar vårvärmen vara i antågande nästa vecka här på hemmaplan så nu får jag ta mig i kragen och försöka komma ut i naturen på några riktigt rejäla cykelpass igen. Det är nog det jag mest behöver för att komma igång och tänka positivt igen, lite vårvärme och frisk luft...

(null)
Måndag...

(null)
Onsdag...

(null)
Fredag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback