Lite smånervös...

Då var den sista lilla lätta rundan gjord innan det imorgon blir dax att vränga lungorna ut å in på allvar, årets linje SM är ju lite mer som ett rent GP lopp och inte så lite heller. Elitklasserna kör ju sitt kortbane SM i helgen på exakt samma varv men å andra sidan, dom är ju unga å starka medans vi gubbar är gamla å sega så kortbana för dom blir väl lite som "långbana" för oss kanske...

Förhoppningar och målsättningar finns självklart men liksom dom allra flesta idrottsmän/kvinnor i dessa coronatider utan tävlingar så har jag ingen aning om hur jag står mig i konkurrensen. Jag gillar GP lopp och har jag någon styrka att skryta med så är det väl spurten, så låt oss hoppas på en sådan imorgon och att jag då fortfarande sitter med i klungan...

(null)
Jag bor ståndsmässigt iallafall...

(null)
Fast inte inne på slottet utan i husbilen på grusparkeringen utanför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback