Sommarens sista dag...

Ja enligt almanackan så är det iallafall så, imorgon börjar hösten men vi får väl hoppas på ytterligare några veckors hyfsat väder innan det vänder och blir bistert på allvar...

För min egen del så väntar ändå några ljuspunkter den närmaste tiden trots att vi går mot mörkare tider, redan om två veckor väntar ännu en långweekend nere i Danmark och Tisvildeleje för lite trevlig mtb cykling tillsammans med familj å goda vänner. En vecka in i oktober väntar sedan ännu en långweekend på bortaplan fast denna gång ännu längre söderut nämligen Altea på spanska solkusten, vi skall ner och reka lite eventuella områden för framtida boende och även kolla in några vinteröppna campingar inför denna vinter. Om vi nu inte kommer iväg till Thailand som fortfarande är stängt för turister så är plan B att jag kör ner husbilen till Spanien och parkerar där för vintern, vi hoppas ju fortfarande på att få avsluta vårt thailandsboende med en sista längre vistelse där men som det ser ut just nu så kan det vara bra att ha något alternativ att ta till...

Träningen flyter på med ett fåtal utepass per vecka blandat med hårda zwiftrace, det blev tre av det sistnämnda förra veckan. Inga pallplatser men ändå några ok resultat som resulterade i att jag klättrade på rankinglistan där jag nu ligger på en total 13:e plats av alla H-50 gubbar i Sverige, målsättningen är att ta mig så högt upp som möjligt på topp tio listan under hösten...

(null)
Det är mycket cykel nu, även på "fritiden" när jag inte själv cyklar...

(null)
En annan skärm en trappa ner i garaget...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback