Virtuell punktering...

Virtuell punktering, ja det är väl när nätet "laggar" och ens avatar blir stående där på banan och alla andra cyklister bara försvinner bort i TV skärmens fjärran. Detta är ju ett fenomen som kan hända när man är uppkopplad på nätet och idag hände det mig för första gången på mina hittills 37 starter på zwift...

Det var bara att avbryta och göra en omstart av hela systemet, sedan snabbt hitta ett nytt race igen vilket inte var svårt och med start bara en kvart senare så var jag snart på banan igen...

Jag vet inte riktigt vad som hänt men jag verkar vara i en grym zwift form för tillfället, jag kände direkt att jag var med i matchen och hade full koll på mina konkurrenter. Det var nästan att jag ropade ner Madde i garaget med 5 kilometer kvar för att visa henne hur man vinner ett race. Såpass säker kände jag mig en stund innan målgång och så blev det också till slut, jag tog hem ännu en seger med en riktigt skön känsla och självförtroende i kroppen. Nu "surfar" jag vidare på den här vågen av virtuell framgång så imorgon blir det ännu ett race...


(null)
Jag har en fin svit nu från mina sex senaste race på zwift...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback