Första dygnet i Altea...

Ja vi kom ju fram redan tidigt igår på eftermiddagen vilket innebar att vi hann få iordning på allt som skall fixas, dvs packa upp, handla mat, tvätta av cyklarna som såg för jäkliga ut efter nästan 300 mil bak på cykelstället. Och detta trots ett skyddande överdrag, men kanske inte så konstigt då det både stormat, regnat & snöat på tvären genom både Tyskland och Frankrike...

Efter en lång frukost ute på terrassen imorse så har vi orienterat oss i området, först gjorde vi en liten vandring på ca 8 km ut till fyren på kullen här bredvid, sedan tog jag en kort sväng på racern för att känna in att allt funkar med den och sist men inte minst testade jag Wi-Fi nätet så att det klarar av zwift när det blir dax att köra race...

Allt funkar perfekt så nu är jag redo för tre månader i Spanien. Sol, regn eller lockdown, här ska det cyklas...

(null)
Utsikten från frukostbordet imorse när månen gick ner bakom bergen samtidigt som solen gick upp över medelhavet...

(null)
Långpromenad imorse ut till fyren på udden...

(null)
Det är mycket blått här...

(null)
Cykeln redo för en premiärtur...

(null)
Först blev det en kort runda ute på ca 40 km och 500 hm...

(null)
Sedan testkörde jag en stund på zwift för att säkerställa att husets Wi-Fi räcker till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback