Långpass på zwift...

Då var äntligen den längsta rundan på zwift genomförd när jag igår satt på Sportson i Borås och avverkade the Full PRL i London, 175 km och 2305 hm på 5,29 tim...

Det gick faktiskt lite lättare än förväntat måste jag säga, de enda sviterna såhär dagen efter är att jag är jäkligt stel i nacken. En enformig sittställning där man stirrar in i en bildskärm under nästan sex timmar är väl inte det mest skonsamma för nackmusklerna kanske...

Benen däremot känns helt OK såhär dagen efter, åtminstone än så länge. Vi får väl se i kväll efter att jag kört dagens planerade race, förövrigt samma korta race som jag debuterade med i A klassen förra måndagen. Först en rejäl uppvärmning och sedan 7 km tävling med "plattan i botten"...

Återkommer ikväll med resultat om det blir något att skriva om...

(null)
Från gårdagens distanspass...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback