Trötta ben...

Det tog hårdare än vad jag någonsin kunde trott att köra måndagens väldigt korta race i A-klassen på zwift. Förutom uppvärmingen så blev ju tävlingstiden knappa nio minuter vilket inte är mycket, visserligen "all in" och mer därtill men ändå. Jag trodde nog inte att jag fortfarande idag torsdag skulle känna av måndagens race, men så är fallet...

Förövrigt så innehåller veckan bara lugna pass där jag "rullar" igenom ännu några banor på zwift i min jakt att försöka genomföra så många banor som möjligt innan årsskiftet. Veckans stora utmaning väntar på söndag då jag ska köra zwift längsta bana, då väntar "The PRL Full" i Londons virtuella värld...

Med 173 km och 2496 hm så blir det en lång dag i sadeln och denna långa dag ska jag tillbringa på Sportson i Borås för att genomföra denna aktivitet, tanken är väl att om någon är nyfiken på hur zwift och virtuell cykling funkar så är det bara att titta in och ställa lite frågor så ska jag försöka svara så gott jag kan. Jag är visserligen ingen expert men jag har kört ett väldigt stort antal träningspass samt närmare 75 race sedan i våras så något ska jag väl kunna dela med mig av hoppas jag...

Sedan är det ju kul för mig att få lite sällskap och någon att prata med emellanåt, för som sagt... det kommer bli en lång dag i sadeln...

(null)
Noppas ni kommer förbi någongång under söndagen, Sportson Borås är platsen och tiden som gäller är mellan 11,00-16,00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback