Backar lite...

Jag är helt frisk från influensan sedan två veckor nu och har försökt stegra träningen lite försiktigt sedan dess men jag känner på träningarna att kroppen är nedbruten och inte riktigt vill vara med, på dagens 14 mila runda blev jag ifråncyklad uppför av mina träningskompisar vilket aldrig hänt förut. Det svarar helt enkelt inte i benen och dessutom är jag allmänt trött mest hela tiden...

Jag har därför bestämt att backa lite med träningen den kommande veckan, det finns ingen anledning att pressa på för mycket när kroppen svarar negativt. Jag har också strukit nästa söndags mtb race från schemat av samma anledning och kommer nu att träna betydligt lugnare och kortare under den kommande veckan för att försöka få tillbaka en possitiv känsla i kroppen igen...

(null)
På väg tidigt imorse för att möta upp gänget nere i pakweep...

(null)
Det var knappt jag orkade gå fram i täten för att fota...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback