Kaffe & recond...

Ja idag händer det inte mycket vilodag som det är, men lite nytta har jag ändå gjort. Motorcykeln är helreconditionerad för det fantastiska priset av 30 spänn och jag har varit uppe på amazon café och fått mig lite finkaffe såhär på eftermiddagen...

Jag såg på ett Facebookinlägg i morse att 50 talet cyklister var nere i khok kloy igår och provkörde nästa helgs tävlingsbana, bl.a ett flertal av de bästa 50 åringarna i landet så ett riktigt tufft motstånd är att vänta, det kan jag vara säker på...

Imorgon skall även jag och Noi ner och provköra banan sedan får vi väl se vad jag tycker och vilka målsättningar som är rimliga för min del. Återkommer om detta lite senare i veckan...

(null)
Som ny 😃

(null)
En kopp finkaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback